Saturday, August 13, 2011

Apa yang buat aku tk update blog ni...

Aduhai lama beno dh tk update blog.....asal aku nk update je...
line tk clear,tu yg tk terupdate tu...
Dah dekat sebulan dh blog aku ni sunyi sepi....
Banyak dh ambik gambar hsl air tanganku,tp amatlah susah nk tepek kt blog ni....
Yang pasti aku bknlah bolgger tegar...aku berblog suke suke hati je....hihii

Ameera pun dh nk setahun..lagi 4 hari...
sekejap je anak ibu dh nk setahun....
tp msh blm pandai jalan lagi...

Puasa dh nk masuk minggu ke 3 ni....
baju raya tk jahit jait lagi...
malas beno la...
tolong la penyakit M..pergi ko jauh2...
kalu dh start pegang kain kejap je leh siap...
dugaaaannnn.....



Haaaa...haaa...sukenyer diaaa

wif abah....

wif abah,kakak n angah...abang cik tk ada...sibuk main...

heheee.....

No comments:

Post a Comment